Khamis, 25 Jun 2009

memori BESdaY kaK ilaH

tringat masa befday kak ilah bulann 2 ari tu,
Cian kat ilah.. brapa ari dah lepas besday dia..tp bru aku n shema nk p smbut..
sbb dia ni suka mkn mcD..aku pon blanja la dia mkn mcD.
tgh ari aku p umah dia..
umah aku ngn umah dia dekat je..
umah aku blkang bukit jmbul..
umah dia tepi bukit jmbul.



mai sheila nyanyi...
Allah selamat kan kamu..
Allah selamat kn kamu....
Allah selamatkn kak ilah....
ALLAH SELAMATKAN KAMU...

Ermm...ceh...ceh....
duk niat apa 2 kak ilah...
cian..org laen bila besday potong kek..
tp kak ilah potong buger plk..hihihih..
xapalh kak ilah oi...
cri kedai kek kat bukit jambul xjmpa....
sori yea...




kak ilah 2 amik ati aku le 2...
ermmm..wat2 potong nk tngkap pic dah la...





ermm.rezeki aku ari ni...
aku y balnja aku y makan...
hihiihihi





ni sara sibuk duk tunjuk pic abg dia time kt US..





boring punya pasal
sara cabar aku maen SAHIBA..
ermmm...dia ingat aku ni apa cabar2...





apa lg tunjuk bakat la...





ermmm..susah jgk yea..
ishh..kalah ni malu kt sara..
dah la aku cakap besar sahut cabaran dia td..huhuuhuh



cceh..ceh...blagak
xapa..xapa..


cepay la kak ilah oiii...
kalau kalah..undur diri je la....
kami xsabar2 nk jalan ni...




ermmm..
shema bngun tdo je tgok drama sedih...
siap2 nangis plk 2...
malu malu...

0 Apa kATa mEREKa: